• 21-05-2021, 17:02:41
    #1
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Merhabalar arkadaşlar;
    Ağzımda 3 adet 🦷🦷🦷 eksik diş var ve rahatsız ediyor.

    sormak istediğim şu :
    Devlet hastanelerinde implant yaptıran var mı ?
    Yaptıranlar memnun mu ?

    Teşekkürler.
  • 21-05-2021, 17:03:49
    #2
    Hocam suan pandemi var diye yapmıyorlar bildiğim kadarıyla acil durumlara müdahale ediyorlardı,son iki haftadır aramadım ama
  • 21-05-2021, 17:03:57
    #3
    En son gittiğimde yapılmıyordu çok masraflı olduğu için yapılacağını da sanmıyorum uzun bir süre
  • 21-05-2021, 17:05:11
    #4
    Şuan pandemiden dolayı yapmıyorlardı en son ve ücretliydi.
  • 21-05-2021, 17:06:02
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam suan pandemi var diye yapmıyorlar bildiğim kadarıyla acil durumlara müdahale ediyorlardı,son iki haftadır aramadım ama
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son gittiğimde yapılmıyordu çok masraflı olduğu için yapılacağını da sanmıyorum uzun bir süre
    Bir tanıdığım devlet hastanelerinde artık implant yapılıyor diye söyledi.

    Bunu merak etmiştim aslında. Devlet hastaneleri implant 'a izin veriyor mu?
  • 21-05-2021, 17:06:31
    #6
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan pandemiden dolayı yapmıyorlardı en son ve ücretliydi.
    Ücretleri hakkında bilgin var mı peki hocam ?
  • 21-05-2021, 17:07:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yesil SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tanıdığım devlet hastanelerinde artık implant yapılıyor diye söyledi.

    Bunu merak etmiştim aslında. Devlet hastaneleri implant 'a izin veriyor mu?
    1 Haziran itibariyle diş hastaneleri açılıyor tekrar eskisi gibi. Kayseri'de öyle en azından.
    İmplant hastaneden hastaneye değişiyor. Her hastanede uzman olmayabiliyor. Çene cerrahisi gibi.
    Devlet hastanesinde yaptırsanız da bu işlem için ücret ödüyorsunuz ayrıca.
  • 21-05-2021, 17:08:47
    #8
    Yesil SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretleri hakkında bilgin var mı peki hocam ?
    En son bıraktığım da üst yapı hariç 2.5 bin liradan başlıyordu. Şuan rahat 4 bin lira vardır.
  • 21-05-2021, 17:13:59
    #9
    Day
    Üyeliği durduruldu
    implant devlet hastanelerinde karşılanıyor rakam cıkmıyor tek sorun diş seçilemiyor sanırım tek Türk idi ama son zamanda Almanya duymuştum. Sevk ediliyorsun bir arkadaşım yaptırmıştı