Genel olarak konuşayım.
Diş konusu çok hassas bir konu.
Ücretsiz olsa bile devlete gitmenizi önermem.
İmplant çok ciddi bir konu.
Özel çok fark ediyor. İyi bir doktor eve kaliteli malzeme ile kusursuz sonuç alıyorsunuz.
Kullanılan malzemeler Amerikan oluyor.

Şayet yukarıda arkadaşın yazdığı fiyatta ise bir şey değil.
Kendim için konuşayım param bile olmasa 3 dişe atıyorum 15000 kredi çeker yine özele giderdim.
Adamlar daha 1 dolguyu yapamıyor 10 kere git gel yapıyorsunuz.

Sonra uğraşıp durursunuz.
https://eksisozluk.com/devlet-discis...--5819301?p=11
Şuna göz atabilirsiniz.
Geçmiş olsun.