Merhabalar arkadaşlar;
Ağzımda 3 adet 🦷🦷🦷 eksik diş var ve rahatsız ediyor.

sormak istediğim şu :
Devlet hastanelerinde implant yaptıran var mı ?
Yaptıranlar memnun mu ?

Teşekkürler.