• 21-05-2021, 08:43:38
    #1
    Geçenlerde forumda bir konu görmüştüm. Bir yerde sanırım hata sebebi ile 1 kuruşa araba lastiği satılıyordu. Forumdan biriside 60 adet sipariş vermişti. Ne oldu o işin devamı ? Geldiyse 60 adet alan arkadaş sevinçten havalara uçuyordur. Bir anda aklıma geldi. Konuyu maxigeyik'e açsam daha iyiydi galiba.
  • 21-05-2021, 08:48:02
    #2
    Hiç bir firma göndermez hata diye iptal ederler
  • 21-05-2021, 08:49:22
    #3
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir firma göndermez hata diye iptal ederler
    Hocam bir kişide göndermezlerse dava açıp tazminat alırım diyordu Çok merak ettim şuanki durumlar ne oldu
  • 21-05-2021, 09:05:16
    #4
    İnsan haber verir bizde alırdık dimi
  • 21-05-2021, 09:12:04
    #5
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan haber verir bizde alırdık dimi
    Ben konuyu gördüğümde stok bitmişti hocam Yoksa haber verirdim bende
  • 21-05-2021, 10:28:42
    #6
    Hakketten ne oldu o konu ya
  • 21-05-2021, 10:31:21
    #7
    Öyle tazminat mı olur, bir kere iyi niyet, orantılılık vs. aranır?