Geçenlerde forumda bir konu görmüştüm. Bir yerde sanırım hata sebebi ile 1 kuruşa araba lastiği satılıyordu. Forumdan biriside 60 adet sipariş vermişti. Ne oldu o işin devamı ? Geldiyse 60 adet alan arkadaş sevinçten havalara uçuyordur. Bir anda aklıma geldi. Konuyu maxigeyik'e açsam daha iyiydi galiba.