• 20-05-2021, 10:48:35
    #1
    Telefonda koruyucu ekran vardı telefonun ekranında da küçük bir hasar vardı dün gece yere düştü ve ekranın bir kısmının dokunmatiği çalışmıyor . İlk önce saçma sapan yerlere kendisi tıklıyordu ekranı çıkarıp taktım o sorun nasıl oldu bilmiyorum düzeldi Telefoncuya getirmeden şunu dene belki çalışır dediğiniz bir yöntem var mı ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • ekran değişmesi lazım bana da oldu yan sanayi taktırma bozuluyor 2 aya
  • 20-05-2021, 10:55:56
    #2
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    ekran değişmesi lazım bana da oldu yan sanayi taktırma bozuluyor 2 aya
  • 20-05-2021, 11:02:35
    #3
    OrkutEce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran değişmesi lazım bana da oldu yan sanayi taktırma bozuluyor 2 aya
    2-3 Kez ekran değiştirdim düzeldi de telefondan da pek hayır yok yeni telefon alacağım entegre ile ilgili bir sorunsa belki çözülür diye bir ümit