Telefonda koruyucu ekran vardı telefonun ekranında da küçük bir hasar vardı dün gece yere düştü ve ekranın bir kısmının dokunmatiği çalışmıyor . İlk önce saçma sapan yerlere kendisi tıklıyordu ekranı çıkarıp taktım o sorun nasıl oldu bilmiyorum düzeldi Telefoncuya getirmeden şunu dene belki çalışır dediğiniz bir yöntem var mı ?