• 20-05-2021, 10:36:30
    #1
    18 yaş altına toplu taşıma yasak diyor haber sitelerinde ama okula gidip dilekçe vermem gerek sımavlar için bir sorun olur mu?
  • 20-05-2021, 10:37:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sırtınıza sırt çantası alın,soran olura okula gidiyorum diyin
  • 20-05-2021, 10:37:58
    #3
    Durumunuzu anlatırsanız bir sorun çıkmaz hocam . Ama İstanbulda vb öğrenci kartları otomatik engelleniyor binerken . Haberiniz olsun .
  • 20-05-2021, 10:38:07
    #4
    Okuldan e-posta ile atmayı teklif edin ben öyle yaptım imzalayıp tarattım attım. Anlayışla karşılarlar bence. Kalabalığa atlamaya gerek yok zaten bu yüzden dilekçe veriyoruz
  • 20-05-2021, 10:43:03
    #5
    Bizim okul dilekçiyi docx formatında attı. Doldurup e-posta atarsanız yeter dedi. Belki sizde de böyle bir seçenek vardır. Okula sorabilirsiniz
  • 20-05-2021, 10:49:39
    #6
    Çanta ile binince bana bir şey diyeni görmedim
    • kuklux
    kuklux bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-05-2021, 11:06:17
    #7
    Kimseye e-posta felan göndermedim akbilde basıyorum minibüsede biniyorum sorun olmadı pazartesinden beri her gün bindim
  • 20-05-2021, 11:07:09
    #8
    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumunuzu anlatırsanız bir sorun çıkmaz hocam . Ama İstanbulda vb öğrenci kartları otomatik engelleniyor binerken . Haberiniz olsun .
    Yok hocam akbil basılıyor şu an
  • 20-05-2021, 11:21:50
    #9
    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumunuzu anlatırsanız bir sorun çıkmaz hocam . Ama İstanbulda vb öğrenci kartları otomatik engelleniyor binerken . Haberiniz olsun .
    Öğrenciler sadece 18 yaş altını kapsamıyor hocam. Öyle engel olamaz 22 yaşındaki öğrenciyi nasıl engelleyeceksin? Yaşa göreyse mantıklı o zaman.