18 yaş altı toplu taşıma?
12
●151
- 20-05-2021, 11:22:46öğrenci kartı otobuste geçmiyor diye biliyorum hocam onun dışında sıkıntı olmaz zaten
- 20-05-2021, 11:40:42Okullar iki seçenek sunuyor evi yakın olanlar getirebilir uzak olanlarda atılan dilekçeyi e posta ile iletebilir.
- 20-05-2021, 11:42:16geçiyor herhangi bir sıkıntı olmuyor ben dershane için gittiğimde otobüse biniyorum izin belgesi verildi çünküumutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle