umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öğrenci kartı otobuste geçmiyor diye biliyorum hocam onun dışında sıkıntı olmaz zaten
geçiyor herhangi bir sıkıntı olmuyor ben dershane için gittiğimde otobüse biniyorum izin belgesi verildi çünkü