Konu
18 yaş altı toplu taşıma?
20-05-2021, 10:38:07
#4
Neo
Okuldan e-posta ile atmayı teklif edin ben öyle yaptım imzalayıp tarattım attım. Anlayışla karşılarlar bence. Kalabalığa atlamaya gerek yok zaten bu yüzden dilekçe veriyoruz