18 yaş altı toplu taşıma?
12
●151
- 20-05-2021, 10:43:03Bizim okul dilekçiyi docx formatında attı. Doldurup e-posta atarsanız yeter dedi. Belki sizde de böyle bir seçenek vardır. Okula sorabilirsiniz
- 20-05-2021, 11:06:17Kimseye e-posta felan göndermedim akbilde basıyorum minibüsede biniyorum sorun olmadı pazartesinden beri her gün bindim
- 20-05-2021, 11:07:09Yok hocam akbil basılıyor şu anbcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2021, 11:21:50Öğrenciler sadece 18 yaş altını kapsamıyor hocam. Öyle engel olamaz 22 yaşındaki öğrenciyi nasıl engelleyeceksin? Yaşa göreyse mantıklı o zaman.bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle