Şahıs işletmesi kurmamı önerdi şahıs şirketine gerek yok dedi üstelik şahıs şirketinin kosgeb desteği alamayabielceğini ama bakacağını söyledi.
Böyle 2 farklı ayrım var mı ben şahıs şirketi var sadece diye biliyordum. Sizin bir bilginiz varsa yardımcı olur musunuz?
Teşekkrü ederim