Arkadaşlar az önce muhasebeci gittim, anlamadım sordum ama anlamadım. İnternette araştırdım bulamadım.
Şahıs işletmesi kurmamı önerdi şahıs şirketine gerek yok dedi üstelik şahıs şirketinin kosgeb desteği alamayabielceğini ama bakacağını söyledi.
Böyle 2 farklı ayrım var mı ben şahıs şirketi var sadece diye biliyordum. Sizin bir bilginiz varsa yardımcı olur musunuz?
Teşekkrü ederim