Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikisi farklıdır
Şahıs işletmesi: basit veya gerçek usülde vergilendirilir. giderler ucuzdur kendin e devlet üzerinden başvuru yapıp vergi levhanı alabilirsin. Ssklı işçi çalıştırma zorunluğu yoktur.
Şahıs şirketi: anonim ve ltd şeklinde olur bir sermayesi ve en az 1 ssklı çalıştırma zorunluluğu var mali muşavirle çalışmak zorundasın ve giderleri fazladır.
Hocam şimdi oldu,
Ben sanıyorum ki şahıs şirketi işte normal bi dükkan falan.
Halbuki dediğim şey şahıs işletmesiymiş