• 18-05-2021, 21:01:39
    #1
    TR hesaplarda 500 ₺ borçlu eşik, yurt dışında ise 380 € borçlu eşikli hesaplar oluyor elimde. Kullan-at yapacağıma suyunu iyice sıkayım diyorum. Bu borçlu hesapları alanlar var galiba, doğru mudur? 'Suspendli hesap mı?' diye saçma saçma sorular gelmezsin lütfen, salak mıyız sus yiyen hesabın satılacağını düşünelim...
  • 18-05-2021, 21:03:31
    #2
    Ne sorsunlar sana?
    Forumda satan arkadaşlardan alıyoruz 10 dakika bilemedin 50 dolar hsrcadiktan sonra suspend atıyor adamlar bunu soruyor.
    Hesaplarinda tek sıkıntı yaşamadığım kişi @YasinReal;
  • 18-05-2021, 21:04:48
    #3
    @Halilahmad; 380 € veya 500 TL eşiği harcamış hesaba sıkıntılı gözüyle bakıyorsanız konumdan çıkar mısın?