TR hesaplarda 500 ₺ borçlu eşik, yurt dışında ise 380 € borçlu eşikli hesaplar oluyor elimde. Kullan-at yapacağıma suyunu iyice sıkayım diyorum. Bu borçlu hesapları alanlar var galiba, doğru mudur? 'Suspendli hesap mı?' diye saçma saçma sorular gelmezsin lütfen, salak mıyız sus yiyen hesabın satılacağını düşünelim...