• 18-05-2021, 11:03:50
    #1
    Kişisel Rütbe
    Merhaba arkadaşlar Öncelikle kusurum varsa affola ama dikkatimi çekti smm panel kategorisine girdim kurumsal olmayan çok az kişi kalmış merak ettim araştırdım
    Örnek veriyorum Adam 1 ay önce üye olmuş ilk ticareti smm paneli açmak ertesi gün ise kurumsal akıllarda o soru 1 günde bu kadar kazançlı mı?
    Biliyorum saçmalıyor olabilirim ama dikkatimi çeken diğer şeyse abi smm panelciler neden r10da imza kullanmıyor ki merak ediyorum
  • 18-05-2021, 11:05:13
    #2
    Rekabet fazla olduğu için kurumsal aşağısı kurtarmıyordur diye düşünüyorum
  • 18-05-2021, 11:05:50
    #3
    Kişisel Rütbe
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rekabet fazla olduğu için kurumsal aşağısı kurtarmıyordur diye düşünüyorum
    doğrudur sonuçta en rekabetli yer ama hepsi hemen hemen aynı tarz o dikkatimi çekti
  • 18-05-2021, 11:08:00
    #4
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rekabet fazla olduğu için kurumsal aşağısı kurtarmıyordur diye düşünüyorum
    haklı + olarak bende bir ekleme yapıyım zaten kafanızdaki tüm soru işaretleri kalkar diye düşünüyorum


    Smm panel işinde herkesi memnun eden insan sayısı nadirdir bide kazanç odaklı olanlar var zaten piyasası kısaca böyle ilerliyor panelini sağlam bir şekilde hayata geçir + reklamını ver + sponsorlunu bas + r10da kurumsalını al son olarakta insanın olduğu her yerde lazım olan şey sabır taşı çatlamayan canlı destek elemanı bul hadi hayırlı olsun
  • 18-05-2021, 11:09:08
    #5
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğrudur sonuçta en rekabetli yer ama hepsi hemen hemen aynı tarz o dikkatimi çekti
    otomatik alıyorsun kurumsalı :d
  • 18-05-2021, 11:10:09
    #6
    Kişisel Rütbe
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otomatik alıyorsun kurumsalı :d
    o zaman smm açma vaktimiz gelmiş
  • 18-05-2021, 11:12:03
    #7
    Hocam kurumsal üyeliğin getirdiği avantajlar o rekabette ayakta kalmanın tek yolu bence
  • 18-05-2021, 11:13:26
    #8
    Kişisel Rütbe
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kurumsal üyeliğin getirdiği avantajlar o rekabette ayakta kalmanın tek yolu bence
    hocam doğrudur ama çoğunluğu mor avatar kullanması felan yani dikkatinizi çekmiştir diye diyorum
  • 18-05-2021, 11:15:09
    #9
    Evet Misafir; hocamın dediği gibi o kategori ve pazarda hayatta kalmak istiyorsan paran yoksa da kredi çekip kurumsala girmen gerekiyor postu nefessiz uplaman lazım