Merhaba arkadaşlar Öncelikle kusurum varsa affola ama dikkatimi çekti smm panel kategorisine girdim kurumsal olmayan çok az kişi kalmış merak ettim araştırdım
Örnek veriyorum Adam 1 ay önce üye olmuş ilk ticareti smm paneli açmak ertesi gün ise kurumsal akıllarda o soru 1 günde bu kadar kazançlı mı?
Biliyorum saçmalıyor olabilirim ama dikkatimi çeken diğer şeyse abi smm panelciler neden r10da imza kullanmıyor ki merak ediyorum