Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rekabet fazla olduğu için kurumsal aşağısı kurtarmıyordur diye düşünüyorum
doğrudur sonuçta en rekabetli yer ama hepsi hemen hemen aynı tarz o dikkatimi çekti