• 16-05-2021, 22:28:03
    #10
    GadGet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuz olduğu için mi o kurye ile çalışıyorlar?
    evet
  • 16-05-2021, 22:32:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    oskgvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim haline şükret yine kartın kuryede. Ben garanti bankasından OGS cihazı aldım. Kurye cihazı getirirken istanbulda ki bir çok ücretli yol ogs yi teslim almadan cihazdan çekildi. Ne banka kabul etti ne kurye nede özel otoyol işletmeleri.

    bence bütün işlemler zaten papara mobilden yapılıyor ordan halletmeye çalış.
    Hocam teslim almadan neden para yükledinizki?
  • 16-05-2021, 22:34:47
    #12
    Sistem açılış esnasında ön yükleme yapmamı istiyor. Bu yüklemeyi yapmadığında başvurun alınmıyor. Ama bunlar sadece çekilenler. İçine para yüklersen 3.köprü ücretini felan çkecek.

    Sistemde beklemedeymiş. Bakiye yetersiz diye çekemiyor.
  • 16-05-2021, 22:35:59
    #13
    Üyeliği durduruldu
    oskgvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem açılış esnasında ön yükleme yapmamı istiyor. Bu yüklemeyi yapmadığında başvurun alınmıyor. Ama bunlar sadece çekilenler. İçine para yüklersen 3.köprü ücretini felan çkecek.

    Sistemde beklemedeymiş. Bakiye yetersiz diye çekemiyor.
    anladım. onu yollarda kullanan Kuryeye bence bir yaptırım uygulanması lazım.
  • 16-05-2021, 22:37:08
    #14
    Üyeliği durduruldu
    oskgvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim haline şükret yine kartın kuryede. Ben garanti bankasından OGS cihazı aldım. Kurye cihazı getirirken istanbulda ki bir çok ücretli yol ogs yi teslim almadan cihazdan çekildi. Ne banka kabul etti ne kurye nede özel otoyol işletmeleri.

    bence bütün işlemler zaten papara mobilden yapılıyor ordan halletmeye çalış.
    Şaka gibi bu nedir ya
  • 16-05-2021, 22:37:34
    #15
    Aslında kuryede şu sorun var. Kuryeleri getiren kargo araçları var o araçda içeri atsalarda OGS de ki yüksek sinyal sebebiyle okuyor. Fakat iş iadeye gelince ne KGM ne banka nede özel karayolu elini oynatmıyor.
  • 16-05-2021, 22:38:47
    #16
    Şöyle teslim tarihini de göstereyim de.
  • 16-05-2021, 22:41:55
    #17
    Üyeliği durduruldu
    oskgvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında kuryede şu sorun var. Kuryeleri getiren kargo araçları var o araçda içeri atsalarda OGS de ki yüksek sinyal sebebiyle okuyor. Fakat iş iadeye gelince ne KGM ne banka nede özel karayolu elini oynatmıyor.
    bunlar paketlerin içinde değilmi? sinyal okunmayacak derecede kapalı bir alana koyamazlarmı ki
  • 16-05-2021, 22:44:28
    #18
    Hocam dove sabun kutusu varya onun gibi bişeyin içinde zaten. Kimse kargonla uğraşmaz ki. Düşün kargoları 1.5 tl ye dağıtım dahil ihale ediyorlar.
    Adamlar ne özen göstersin ki. Umursamıyorlar bile. Ama bende ulaşamdıkları KURYENET in yetkili telefonunu bulunduğu konumu etiketlerdim google maps de
    Muhtemelen dua alıyorumdur )