Aslında kuryede şu sorun var. Kuryeleri getiren kargo araçları var o araçda içeri atsalarda OGS de ki yüksek sinyal sebebiyle okuyor. Fakat iş iadeye gelince ne KGM ne banka nede özel karayolu elini oynatmıyor.
bunlar paketlerin içinde değilmi? sinyal okunmayacak derecede kapalı bir alana koyamazlarmı ki