Sistem açılış esnasında ön yükleme yapmamı istiyor. Bu yüklemeyi yapmadığında başvurun alınmıyor. Ama bunlar sadece çekilenler. İçine para yüklersen 3.köprü ücretini felan çkecek.
Sistemde beklemedeymiş. Bakiye yetersiz diye çekemiyor.
anladım. onu yollarda kullanan Kuryeye bence bir yaptırım uygulanması lazım.