• 16-05-2021, 22:12:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    papara geçen yaz kart almıştım kartı başka adrese teslim etmişlerdi. şimdi tekrar aldım 1 ay sonra dağıtıma çıkacak diyor. ama pep kartım dün kuryeye verildi bugün yaşadığım il e geldi 25 inde teslim edilecek. bu sorun sadece paparada oluyor.agt kurye
  • 16-05-2021, 22:13:43
    #2
    Aynen, çok sorunlu kuryeleri
  • 16-05-2021, 22:14:47
    #3
    GadGet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    papara geçen yaz kart almıştım kartı başka adrese teslim etmişlerdi. şimdi tekrar aldım 1 ay sonra dağıtıma çıkacak diyor. ama pep kartım dün kuryeye verildi bugün yaşadığım il e geldi 25 inde teslim edilecek. bu sorun sadece paparada oluyor.agt kurye
    Canlı destek varsa yazın bence.
  • 16-05-2021, 22:17:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    AMC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canlı destek varsa yazın bence.
    müşteri hizmetlerini aradım adresi birdaha istediler verdim yine gelmedi (geçen yaz)
  • 16-05-2021, 22:17:09
    #5
    Kargo Sistemi çok sıkıntılı
    Geçen sene tam 20 gün bekledim 20.Gün de teslim aldım


    Kart ilk gün basılıyor

    3.Gün yaşadığım şehire geliyor

    17 gün sonra teslim alıyorum

    Ben Yine şanslıyım

    2 tane arkadaşıma daha gelmedi

    Şuan 1isi 8 aydır bekliyor

    Diğeride 3 ayı doldurucak İNŞALLAH

    Napalım Hayırlısı Olsun
  • 16-05-2021, 22:18:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sıkıntılı bir şirkete vermişler
    Geçen sene tam 20 gün bekledim 20.Gün de teslim aldım


    Kart ilk gün basılıyor

    3.Gün yaşadığım şehire geliyor

    17 gün sonra teslim alıyorum

    Ben Yine şanslıyım

    2 tane arkadaşıma daha gelmedi

    Şuan 1isi 8 aydır bekliyor

    Diğeride 3 ayı doldurucak İNŞALLAH

    Napalım Hayırlısı Olsun
    bende 20 gün sonra şehre geliyor 40 gün sonra teslim alamıyorum yanlış adres teslim alıyor.
  • 16-05-2021, 22:22:07
    #7
    suç sağlayıcıda kuryelere 1.5tl verirlerse tabi dağıtmazlar 1.5tl ne la dalga mı geçiyorsunuz
  • 16-05-2021, 22:25:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suç sağlayıcıda kuryelere 1.5tl verirlerse tabi dağıtmazlar 1.5tl ne la dalga mı geçiyorsunuz
    Ucuz olduğu için mi o kurye ile çalışıyorlar?
  • 16-05-2021, 22:28:01
    #9
    Kardeşim haline şükret yine kartın kuryede. Ben garanti bankasından OGS cihazı aldım. Kurye cihazı getirirken istanbulda ki bir çok ücretli yol ogs yi teslim almadan cihazdan çekildi. Ne banka kabul etti ne kurye nede özel otoyol işletmeleri.

    bence bütün işlemler zaten papara mobilden yapılıyor ordan halletmeye çalış.