Kargo Sistemi çok sıkıntılı
Geçen sene tam 20 gün bekledim 20.Gün de teslim aldım
Kart ilk gün basılıyor
3.Gün yaşadığım şehire geliyor
17 gün sonra teslim alıyorum
Ben Yine şanslıyım
2 tane arkadaşıma daha gelmedi
Şuan 1isi 8 aydır bekliyor
Diğeride 3 ayı doldurucak İNŞALLAH
Napalım Hayırlısı Olsun