Kargo Sistemi çok sıkıntılı
Geçen sene tam 20 gün bekledim 20.Gün de teslim aldım


Kart ilk gün basılıyor

3.Gün yaşadığım şehire geliyor

17 gün sonra teslim alıyorum

Ben Yine şanslıyım

2 tane arkadaşıma daha gelmedi

Şuan 1isi 8 aydır bekliyor

Diğeride 3 ayı doldurucak İNŞALLAH

Napalım Hayırlısı Olsun