Çok sıkıntılı bir şirkete vermişler
Geçen sene tam 20 gün bekledim 20.Gün de teslim aldım
Kart ilk gün basılıyor
3.Gün yaşadığım şehire geliyor
17 gün sonra teslim alıyorum
Ben Yine şanslıyım
2 tane arkadaşıma daha gelmedi
Şuan 1isi 8 aydır bekliyor
Diğeride 3 ayı doldurucak İNŞALLAH
Napalım Hayırlısı Olsun
bende 20 gün sonra şehre geliyor 40 gün sonra teslim alamıyorum yanlış adres teslim alıyor.