mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sıkıntılı bir şirkete vermişler
Geçen sene tam 20 gün bekledim 20.Gün de teslim aldım


Kart ilk gün basılıyor

3.Gün yaşadığım şehire geliyor

17 gün sonra teslim alıyorum

Ben Yine şanslıyım

2 tane arkadaşıma daha gelmedi

Şuan 1isi 8 aydır bekliyor

Diğeride 3 ayı doldurucak İNŞALLAH

Napalım Hayırlısı Olsun
bende 20 gün sonra şehre geliyor 40 gün sonra teslim alamıyorum yanlış adres teslim alıyor.