• 16-05-2021, 16:46:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar elimde 250W Subwoofer ve normal 2 adet ise farklı marka ufak hoparlör var n11 de buldugum bir ürünü sipariş ettim
    ürün bu https://urun.n11.com/ozel-kablolar/h...ici-P370052543işe yararmı sizce işimi görürmü sesi tatmin edici yaparmı

    Ürünün özellikleri:
    HiFi CD MP3 Stereo Bas Hoparlör Güçlendirici Özellikler:
    200W maksimum güç çıkışı.
    Düşük bozulma. aracınıza veya ev kullanımı için idealdir.
    Akıllı, hafif alüminyum kasa. Hafif, mat gümüş gövdesi vardır.
    Tiz ve bas çıkışının tam kontrol sağlar.
    Ayrıca iPod veya CD çalar için MP3, MP4, tıkanması için bir girişi vardır.
    Tür: Stereo Amplifikatör
    Voltaj: 12V
    Renk:Gümüş
    Malzeme: Hafif Alüminyum
    Maks. Güç: 200W SNR:> 80dB
    Giriş Empedansı: 47K
    Çıktı Yük: 2 & Omega, 8-Omega
    Frekans Tepkisi: 20Hz - 20KHz

    ürünün fotografları:


  • 16-05-2021, 18:28:51
    #2
    güncel ?