Merhaba arkadaşlar elimde 250W Subwoofer ve normal 2 adet ise farklı marka ufak hoparlör var n11 de buldugum bir ürünü sipariş ettim
ürün bu https://urun.n11.com/ozel-kablolar/h...ici-P370052543işe yararmı sizce işimi görürmü sesi tatmin edici yaparmı

Ürünün özellikleri:
HiFi CD MP3 Stereo Bas Hoparlör Güçlendirici Özellikler:
200W maksimum güç çıkışı.
Düşük bozulma. aracınıza veya ev kullanımı için idealdir.
Akıllı, hafif alüminyum kasa. Hafif, mat gümüş gövdesi vardır.
Tiz ve bas çıkışının tam kontrol sağlar.
Ayrıca iPod veya CD çalar için MP3, MP4, tıkanması için bir girişi vardır.
Tür: Stereo Amplifikatör
Voltaj: 12V
Renk:Gümüş
Malzeme: Hafif Alüminyum
Maks. Güç: 200W SNR:> 80dB
Giriş Empedansı: 47K
Çıktı Yük: 2 & Omega, 8-Omega
Frekans Tepkisi: 20Hz - 20KHz

ürünün fotografları: