Merhaba arkadaşlar elimde 250W Subwoofer ve normal 2 adet ise farklı marka ufak hoparlör var n11 de buldugum bir ürünü sipariş ettim
ürün bu
https://urun.n11.com/ozel-kablolar/h...ici-P370052543işe yararmı sizce işimi görürmü sesi tatmin edici yaparmı
Ürünün özellikleri:
HiFi CD MP3 Stereo Bas Hoparlör Güçlendirici Özellikler: 200W maksimum güç çıkışı. Düşük bozulma. aracınıza veya ev kullanımı için idealdir. Akıllı, hafif alüminyum kasa. Hafif, mat gümüş gövdesi vardır. Tiz ve bas çıkışının tam kontrol sağlar. Ayrıca iPod veya CD çalar için MP3, MP4, tıkanması için bir girişi vardır. Tür: Stereo Amplifikatör Voltaj: 12V Renk:Gümüş Malzeme: Hafif Alüminyum Maks. Güç: 200W SNR:> 80dB Giriş Empedansı: 47K Çıktı Yük: 2 & Omega, 8-Omega Frekans Tepkisi: 20Hz - 20KHz
ürünün fotografları: