• 16-05-2021, 12:30:09
    #1
    Growth Manager
    Merhabalar, şu kısmı bir türlü anlayamadım, davet ettiğim kişiler %30 daha az komisyon ödesin istiyorum, doğru mu yapmışım? Benim alacağım komisyon daha az olsun istiyorum üye olanlardan. Siz üyelik açarken eğer % kaç komisyon faydası sağlayacağını görebiliyorsanız buraya tıkla kayıt ol lütfen bana söyleyebilir misiniz doğru yapıp yapmadığımı?
  • 16-05-2021, 12:34:58
    #2
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, şu kısmı bir türlü anlayamadım, davet ettiğim kişiler %30 daha az komisyon ödesin istiyorum, doğru mu yapmışım? Benim alacağım komisyon daha az olsun istiyorum üye olanlardan. Siz üyelik açarken eğer % kaç komisyon faydası sağlayacağını görebiliyorsanız buraya tıkla kayıt ol lütfen bana söyleyebilir misiniz doğru yapıp yapmadığımı?
    Evet doğru yönlendirme ıd sı doğru ise üye olabilirsiniz
  • 16-05-2021, 13:38:24
    #3
    Growth Manager
    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet doğru yönlendirme ıd sı doğru ise üye olabilirsiniz
    doğru derken %30 kısmını your share yaparsam bana mı geliyor paralar?
  • 16-05-2021, 15:09:05
    #4
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru derken %30 kısmını your share yaparsam bana mı geliyor paralar?
    Hayır %30 karşıya %10 size ama onu ref linki atarken kendi belirleyip atabiliyor mesela %30 size %10 kendine gibi şuan sizde nasıl bilmiyorum ama isterseniz ben size %20 size %20 bana ref linki atayım https://prnt.sc/12zvikr görselden bakabilirsiniz