Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, şu kısmı bir türlü anlayamadım, davet ettiğim kişiler %30 daha az komisyon ödesin istiyorum, doğru mu yapmışım? Benim alacağım komisyon daha az olsun istiyorum üye olanlardan. Siz üyelik açarken eğer % kaç komisyon faydası sağlayacağını görebiliyorsanız buraya tıkla kayıt ol lütfen bana söyleyebilir misiniz doğru yapıp yapmadığımı?
Evet doğru yönlendirme ıd sı doğru ise üye olabilirsiniz