• 16-05-2021, 01:27:01
    #37
    mustafa38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem yasakta çıkıyorsunuz Nezih bir şekilde kutlanması gerekir yani milletin çoluğu çocuğu var yaşlılar var olmaz yani

    Nezih bir şekilde kutlayan ceza yer. Yasak olmasına rağmen dışarı çıkıp kutlama yapmayı tercih etseydim, nezih olmamayı da tercih ederdim.
  • 16-05-2021, 10:25:43
    #38
    R10 Sigortacısı
    Bazı hayvanlar sevinmeyi bilmediği için silah sıktılar ve anırdılar. Senin tuttuğun takım şampiyon olduğu zaman balkona ve sokaklara çıkarak anıramazsın. Azıcık insan olmayı öğrenin yahu.