dışarda savaş mı çıktı - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
dışarda savaş mı çıktı
37
●
1.324
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
dışarda savaş mı çıktı
1
2
3
4
5
16-05-2021, 01:27:01
#37
Astra
mustafa38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Madem yasakta çıkıyorsunuz Nezih bir şekilde kutlanması gerekir yani milletin çoluğu çocuğu var yaşlılar var olmaz yani
Nezih bir şekilde kutlayan ceza yer. Yasak olmasına rağmen dışarı çıkıp kutlama yapmayı tercih etseydim, nezih olmamayı da tercih ederdim.
16-05-2021, 10:25:43
#38
white35
R10 Sigortacısı
Bazı hayvanlar sevinmeyi bilmediği için silah sıktılar ve anırdılar. Senin tuttuğun takım şampiyon olduğu zaman balkona ve sokaklara çıkarak anıramazsın. Azıcık insan olmayı öğrenin yahu.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler