Madem yasakta çıkıyorsunuz Nezih bir şekilde kutlanması gerekir yani milletin çoluğu çocuğu var yaşlılar var olmaz yani
Nezih bir şekilde kutlayan ceza yer. Yasak olmasına rağmen dışarı çıkıp kutlama yapmayı tercih etseydim, nezih olmamayı da tercih ederdim.