• 15-05-2021, 22:54:52
    #28
    Sancaktepedeyim roket atmadıkları kaldı herkes silah sıkıyor
  • 15-05-2021, 22:57:39
    #29
    sisore744 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkede bu kadar silah veya tüfeğe nasıl izin veriyorlar ? Bu kadar basitse Kelel alalım bizde.
    Silah dediğiniz kuru sıkı hocam normal bir şey
  • 15-05-2021, 23:12:25
    #30
    TEYİTSİZ TİC. YAPMA !!!!
    bence bir çok düşünce yanlış, insanlar sevinmeyi, kutlamayı unuttular bırakın yaşasınlar, kutlasınlar diledikleri gibi insanların sevincine cahillik diyerek cevap vermek kendini beğenmişlik ve terbiyesizliktir.
  • 15-05-2021, 23:14:32
    #31
    Şimdide Mahallede tır dolaşıyor kornayı basılı tutup
  • 15-05-2021, 23:17:16
    #32
    Yasak var ama polis yok az önce zibilyon tane mahlukat geldi silah sikti bagirdi 1 tane polis bekci yok. Bunlar simdi yasak cezasi da almicak ben gidip sahile hava alsam kesin cevirip ceza yazarlar.

    Son protestolardan sonra da vakalar artisa gecer yine kapaniriz. Olan NORMAL VATANDAŞA sorumlulgunu yerine getirene oluyor.
  • 15-05-2021, 23:21:25
    #33
    İçişleri Bakanlığı kutlamaları yasakladı bu ne vurdum duymazlıktır arkadaş.
  • 15-05-2021, 23:49:20
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Madem yasakta çıkıyorsunuz Nezih bir şekilde kutlanması gerekir yani milletin çoluğu çocuğu var yaşlılar var olmaz yani
  • 16-05-2021, 00:06:57
    #35
    Fanatikliğin her türlüsü aptallıktır.
  • 16-05-2021, 00:54:50
    #36
    Gökten beyin yağsa bizimkiler şemsiye tutar ☔