bence bir çok düşünce yanlış, insanlar sevinmeyi, kutlamayı unuttular bırakın yaşasınlar, kutlasınlar diledikleri gibi insanların sevincine cahillik diyerek cevap vermek kendini beğenmişlik ve terbiyesizliktir.