Yasak var ama polis yok az önce zibilyon tane mahlukat geldi silah sikti bagirdi 1 tane polis bekci yok. Bunlar simdi yasak cezasi da almicak ben gidip sahile hava alsam kesin cevirip ceza yazarlar.
Son protestolardan sonra da vakalar artisa gecer yine kapaniriz. Olan NORMAL VATANDAŞA sorumlulgunu yerine getirene oluyor.