dışarda savaş mı çıktı
37
●1.324
- 15-05-2021, 22:54:52Sancaktepedeyim roket atmadıkları kaldı herkes silah sıkıyor
- 15-05-2021, 22:57:39Silah dediğiniz kuru sıkı hocam normal bir şeysisore744 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2021, 23:12:25bence bir çok düşünce yanlış, insanlar sevinmeyi, kutlamayı unuttular bırakın yaşasınlar, kutlasınlar diledikleri gibi insanların sevincine cahillik diyerek cevap vermek kendini beğenmişlik ve terbiyesizliktir.
- 15-05-2021, 23:17:16Yasak var ama polis yok az önce zibilyon tane mahlukat geldi silah sikti bagirdi 1 tane polis bekci yok. Bunlar simdi yasak cezasi da almicak ben gidip sahile hava alsam kesin cevirip ceza yazarlar.
Son protestolardan sonra da vakalar artisa gecer yine kapaniriz. Olan NORMAL VATANDAŞA sorumlulgunu yerine getirene oluyor.