Yaklasik 10 yildir R10 hesabi kullaniyorum ancak burada henuz hic Hizmeti vermedim. Konu acmak konusunda biraz zorlaniyorum, hizmet verip gelir elde etmek istiyorum, Fikir ve destekleriniz icin buraya yaziyorum.
Yaptigim bazi Komisyon ve Hobi calismalarini sizlere gostermek ve nerelerde nasil faydali olabilirim diye paylasmak istiyorum. Umarim burada link paylasmak yasak degildir. Eger oyleyse lutfen konuyu silmem icin bildirin.
deviantart.com/incbox
behance.com/incbox
2D 3D UI/UX Kurumsal Logo ve Vidyo Produksiyon gibi islerle ugrasiyorum.
Tesekkurler.
Merhabalar, Sorularim Var
3
●42
- 15-05-2021, 22:19:06https://www.r10.net/freelancer/28055...-128142-a.html ilgilenecek vaktiniz varsa inceleyebilirsiniz. Pek sektörünüze uygun değil ama ek olarak yapılabilir.
- 15-05-2021, 22:24:40daha onceki hesabi kaybettim, yaklasik 2008 2009'dan buyana R10'dayim.RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle