• 15-05-2021, 22:17:26
    #1
    Yaklasik 10 yildir R10 hesabi kullaniyorum ancak burada henuz hic Hizmeti vermedim. Konu acmak konusunda biraz zorlaniyorum, hizmet verip gelir elde etmek istiyorum, Fikir ve destekleriniz icin buraya yaziyorum.

    Yaptigim bazi Komisyon ve Hobi calismalarini sizlere gostermek ve nerelerde nasil faydali olabilirim diye paylasmak istiyorum. Umarim burada link paylasmak yasak degildir. Eger oyleyse lutfen konuyu silmem icin bildirin.

    deviantart.com/incbox
    behance.com/incbox

    2D 3D UI/UX Kurumsal Logo ve Vidyo Produksiyon gibi islerle ugrasiyorum.

    Tesekkurler.
  • 15-05-2021, 22:19:06
    #2
    https://www.r10.net/freelancer/28055...-128142-a.html ilgilenecek vaktiniz varsa inceleyebilirsiniz. Pek sektörünüze uygun değil ama ek olarak yapılabilir.
  • 15-05-2021, 22:22:37
    #3
    10 yıldır hesap kullanıp 1 yıllık hesabınız nasıl oluyor hocam
  • 15-05-2021, 22:24:40
    #4
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıldır hesap kullanıp 1 yıllık hesabınız nasıl oluyor hocam
    daha onceki hesabi kaybettim, yaklasik 2008 2009'dan buyana R10'dayim.