RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yıldır hesap kullanıp 1 yıllık hesabınız nasıl oluyor hocam
daha onceki hesabi kaybettim, yaklasik 2008 2009'dan buyana R10'dayim.