• 17-05-2021, 06:15:23
    #64
    Sırf avrupa ülkelerine şart koşmadığı şeyleri bizim gibi ülkelere şart koştuğu için sildim. Yoksa bilgiler heryerde zaten...
  • 17-05-2021, 07:31:55
    #65
    Bayağı uzun bir süredir özel mesajlaşmalarımın hepsini Telegram üzerinden yapıyorum. Daha bu politika değişikliği piyasada yoktu bile. Whatsapp'ı da silmedim. Sadece iş için görüşmelerde kullanıyorum.
  • 17-05-2021, 08:42:03
    #66
    Unutmuşum silmeyi, bu konuyu gördüğüm iyi oldu, teşekkürler
  • 17-05-2021, 10:51:40
    #67
    Çokomelli değil olsa da olur olmasa da ama uyarı gelmedi yada ben görmedim veya dikkat etmeden onaylamış olabilirim. SMS kullanmak en mantıklısı bence
  • 19-05-2021, 23:22:50
    #68
    Haydi konuyu hortlatalım, geçen bu zamanda silenler oldu mu?