WhatApp'ı sildiniz mi? - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
WhatApp'ı sildiniz mi?
67
●
1.990
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
WhatApp'ı sildiniz mi?
İlk
3
4
5
6
7
8
17-05-2021, 06:15:23
#64
Coin_Adami
Sırf avrupa ülkelerine şart koşmadığı şeyleri bizim gibi ülkelere şart koştuğu için sildim. Yoksa bilgiler heryerde zaten...
17-05-2021, 07:31:55
#65
FrknYLMZ
Bayağı uzun bir süredir özel mesajlaşmalarımın hepsini Telegram üzerinden yapıyorum. Daha bu politika değişikliği piyasada yoktu bile. Whatsapp'ı da silmedim. Sadece iş için görüşmelerde kullanıyorum.
17-05-2021, 08:42:03
#66
madredeus
Unutmuşum silmeyi, bu konuyu gördüğüm iyi oldu, teşekkürler
17-05-2021, 10:51:40
#67
ntka
Çokomelli değil olsa da olur olmasa da ama uyarı gelmedi yada ben görmedim veya dikkat etmeden onaylamış olabilirim. SMS kullanmak en mantıklısı bence
19-05-2021, 23:22:50
#68
nmnkra
Haydi konuyu hortlatalım, geçen bu zamanda silenler oldu mu?
İlk
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler