Bayağı uzun bir süredir özel mesajlaşmalarımın hepsini Telegram üzerinden yapıyorum. Daha bu politika değişikliği piyasada yoktu bile. Whatsapp'ı da silmedim. Sadece iş için görüşmelerde kullanıyorum.