Öncelikle merhaba, herkese iyi bayramlar dilerim.
Ben panelim için ödeme yöntemi arıyorum, fakat çoğunlukla avrupaya satış yapacağımdan dolayı avrupa hatta dünyaya entegre bir ödeme sistemi var mı acaba?
Bir de şirket kurmak gerekli midir, şirketsiz bir ödeme yöntemi var mıdır diye eklemek istiyorum.
Yardımcı olacak olursa çok sevinirim, tekrardan hayırlı bayramlar.
Ödeme Yöntemleri Hakkında Yardım
6
●64
- 13-05-2021, 14:03:55Kendilerine mail attım zaten, geri dönüşlerini bekliyorum. Teşekkür ederim.uFkmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2021, 14:09:11İşinize yarayacak mı bilmiyorum uzun bir yol olan transferwise seçeneğini seçebilirsiniz.Site dropshipping programı adı altında oldukça yaygın kullanılmakta. Site adres istemekte. UkPostbox gibi bazı kurumlardan adres edinerek kayıt gerçekleştirebilirsiniz.decks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2021, 14:11:02Yorumunuz için teşekkür ederim. Benim panelim daha çok kartla ödeme üzerine olan, o açıdan bir sistem arıyorum. Tekrardan teşekkürler.EnesErkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2021, 20:50:17Teşekkür ederim, onları unutmuştum hatırlattığınız iyi oldu.Dx26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle