Öncelikle merhaba, herkese iyi bayramlar dilerim.
Ben panelim için ödeme yöntemi arıyorum, fakat çoğunlukla avrupaya satış yapacağımdan dolayı avrupa hatta dünyaya entegre bir ödeme sistemi var mı acaba?
Bir de şirket kurmak gerekli midir, şirketsiz bir ödeme yöntemi var mıdır diye eklemek istiyorum.
Yardımcı olacak olursa çok sevinirim, tekrardan hayırlı bayramlar.