• 12-05-2021, 20:44:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ÖĞRENCİ-DİPLOMA BELGESİ
    Merhaba işe giriş için bu belgeyi istediler ama ben lise terkim. Lisede 2 yıl üst üste devamsızlıktan dolayı sınıfta kalmıştım. O yüzden tasdikname vermişlerdi. Daha önce hiç bi iş yerim benden bu belgeyi istemedi.
    Şimdi ben bu iş yerine istediği bu belgeyi lisede okulu bıraktığım için veremiyorum. Napmam lazım ne vermeliyim
  • 12-05-2021, 20:46:02
    #2
    İş yerinle konuşup elinde olan belgeyi verebilirsin hocam. Zorla diploma isteyecek değillerdir heralde.
  • 12-05-2021, 20:46:09
    #3
    tasdiknameyi götüreceksiniz