ÖĞRENCİ-DİPLOMA BELGESİ
Merhaba işe giriş için bu belgeyi istediler ama ben lise terkim. Lisede 2 yıl üst üste devamsızlıktan dolayı sınıfta kalmıştım. O yüzden tasdikname vermişlerdi. Daha önce hiç bi iş yerim benden bu belgeyi istemedi.
Şimdi ben bu iş yerine istediği bu belgeyi lisede okulu bıraktığım için veremiyorum. Napmam lazım ne vermeliyim
öğrenci-diploma belgesi
2
●66