ÖĞRENCİ-DİPLOMA BELGESİ
Merhaba işe giriş için bu belgeyi istediler ama ben lise terkim. Lisede 2 yıl üst üste devamsızlıktan dolayı sınıfta kalmıştım. O yüzden tasdikname vermişlerdi. Daha önce hiç bi iş yerim benden bu belgeyi istemedi.
Şimdi ben bu iş yerine istediği bu belgeyi lisede okulu bıraktığım için veremiyorum. Napmam lazım ne vermeliyim