veteriner olan veya okuyan
6
●82
- 08-05-2021, 22:21:58merhaba 3 gün önce kedim ilk doğumunu yaptı 5 tane doğurdu dün gece bir tanesini ne oldu bilmiyorum ve annesi emmeye dermanı kalmamıştı bende ezaneye gidip bebelac gold 1 aldım ve şırıngayla ısık suyla karıştırdım ve besledik sonra sabah oldu ve gece öldü 4 tane yavru kaldı hepsini besliyorduk sabah 1 tane daha öldü kedi üstüne cıkmış boğulmuş öldü şimdi 1 tanesinin daha cıkmış görmesem oda ölüyordu 3 tane yavru kaldı ilgilenmiyor kendimiz besliyoruz ne yapmamız lazım
- 08-05-2021, 22:27:35Bir müşteri veterine arayıp soruyorum hemen.keninetakipci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2021, 22:28:48çok mutlu olurumServerHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2021, 22:43:53Kendi kedim var oda öyle... Ama sakın yavrulara süt vermeyin.... Laktoz dediğimiz besin zehirler...
Sulu mama tarzı şeyler yedirmeye çalışın.... Ve bolca su içmesi gerek.... Yeni doğan bütün canlılar su kaybı nedeniyle ölür.... Vucutsal olarak canlılar sudan oluşur....
Siz ılık su ve sıvı gıda ile besleyin ve üşütmeyin yavruları... - 08-05-2021, 22:48:23bunu almayı düşünüyorum bide https://www.hepsiburada.com/dr-natur...-HBV00001833CJismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2021, 00:40:20ServerHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle1 tanesı daha öldü 2 tane yavru kaldıismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2021, 00:41:42Bilmiyorum ama bnm 2 3 yıldır başıma gelen bişi Bn öyle yapıyorum o kadar....keninetakipci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle