merhaba 3 gün önce kedim ilk doğumunu yaptı 5 tane doğurdu dün gece bir tanesini ne oldu bilmiyorum ve annesi emmeye dermanı kalmamıştı bende ezaneye gidip bebelac gold 1 aldım ve şırıngayla ısık suyla karıştırdım ve besledik sonra sabah oldu ve gece öldü 4 tane yavru kaldı hepsini besliyorduk sabah 1 tane daha öldü kedi üstüne cıkmış boğulmuş öldü şimdi 1 tanesinin daha cıkmış görmesem oda ölüyordu 3 tane yavru kaldı ilgilenmiyor kendimiz besliyoruz ne yapmamız lazım