• 06-05-2021, 23:24:44
    #1
    Saatime bakıyorum, internetten saate bakıyorum. R10 konu ve mesajlarda yer alan saat 1 saat geriden geliyor. Bende mi sorun var ?
  • 06-05-2021, 23:27:06
    #2
  • 06-05-2021, 23:27:08
    #3
  • 06-05-2021, 23:27:12
    #4
    Türkiye'de yaşıyorsanız şimdilik şu şekilde seçim yapın sorun çözülür:

    https://www.r10.net/profil/secenekler/


    Saat dilimimiz olan GMT+3 şeklinde düzeltmeyi teknik ekipten arkadaşlar yapacak.
  • 06-05-2021, 23:28:22
    #5
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de yaşıyorsanız şimdilik şu şekilde seçim yapın sorun çözülür:

    https://www.r10.net/profil/secenekler/


    Saat dilimimiz olan GMT+3 şeklinde düzeltmeyi teknik ekipten arkadaşlar yapacak.
    Teşekkür ederim.
  • 06-05-2021, 23:36:46
    #6
    Konu içi harici etrafta saat takvim aradım