Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de yaşıyorsanız şimdilik şu şekilde seçim yapın sorun çözülür:

https://www.r10.net/profil/secenekler/


Saat dilimimiz olan GMT+3 şeklinde düzeltmeyi teknik ekipten arkadaşlar yapacak.
Teşekkür ederim.