• 06-05-2021, 22:30:57
    #1
    Merhaba, evimin bir odasını home office olarak kullanıyorum şahıs şirketim var. Dün bir deniyim dedim çalışma izni çıkacak mı diye çalışma iznim onaylandı. Ben şimdi sadece evimin içinde mi gezebilirim?
  • 06-05-2021, 22:32:05
    #2
    hayır, işin gereği dışarıda yapman gereken bir işi yapabilirsin.
  • 06-05-2021, 22:35:48
    #3
    Home Office çalışanlar dışarıdan ürün tedarik edebilir, banka ile ilgili bir işi olabilir. Bu tip sebepler nedeniyle izin verilmiştir. Siz de bu izni amacına uygun olarak kullanın.
  • 06-05-2021, 22:37:27
    #4
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, evimin bir odasını home office olarak kullanıyorum şahıs şirketim var. Dün bir deniyim dedim çalışma izni çıkacak mı diye çalışma iznim onaylandı. Ben şimdi sadece evimin içinde mi gezebilirim?
    e-başvuru kısmından mı başvurdunuz hocam?
  • 06-05-2021, 22:37:57
    #5
    Evet hocam
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-başvuru kısmından mı başvurdunuz hocam?
  • 06-05-2021, 22:39:54
    #6
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam
    Allah allah bu sorun bir bende herhalde
  • 06-05-2021, 22:43:44
    #7
    Sayfayı yenileyin isterseniz ilk zamanlar bana da olmuştu
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah allah bu sorun bir bende herhalde
  • 06-05-2021, 22:44:18
    #8
    Gold üye
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah allah bu sorun bir bende herhalde
    bende başvurdum az önce onaylandı hemen
  • 06-05-2021, 22:46:31
    #9
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah allah bu sorun bir bende herhalde
    Bendede bu uyarı çıkıyor :S